2012. nov. 9.

A reiki diagnózis nélkül is hatékony segítség

Egy ismerősömtől segítségkérő sms-t kaptam, amiben összesen csak annyit írt, hogy sürgősen segítségre van szüksége, küldjek neki reikit (vagyis: reiki távkezelést kért).

Ha sürgős az ügy, gondoltam, küldöm a reiki energiát neki. Se diagnózis, se problémameghatározás, semmi... Nem árulta el konkrétan, hogy mi a gondja. Sebaj. Végül is a reiki intelligens energia lévén tud segíteni akkor is, ha a kezelőnek elképzelése sincs a problémáról. Nekem ez akkor új szituáció volt, korábban csak olyan esetekkel találkoztam, amelyekben az emberek pontosan rámutattak a betegségeikre, fájdalmaikra.

Megcsináltam hát a reiki távkezelést, és reméltem, hogy sikerült segítenem, bármi is volt az illető gondja.

Két nap múlva jelentkezett az ismerősöm és megköszönte a segítséget. Elmondta, hogy nem csak az egészségügyi problémája oldódott meg, hanem még az oka is. Örült és én is örültem. Azt javasolta: „Maradj a pályán, mesterasszony!” – Tényleg nagyon örültem a sikernek, de mi, reikisek tudjuk, hogy én csak a kezelő, a reiki energia csatornája voltam ebben az esetben is, ahogyan mindig – ami hatott, az a reiki volt.

A reiki diagnózis nélkül is használható, és hatékony segítség. Csökkenti vagy megszünteti az egészségügyi problémát azáltal, hogy javítja az öngyógyító képességet.





0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése