2012. nov. 9.

Rovarcsípés kezelése reikivel

Úgy esett, hogy idén nyáron két ízben is kipróbálhattam, mire képes a reiki energia friss rovarcsípések esetén.
Akit már csípett meg darázs, tudja, milyen kellemetlen érzéssel jár az... és mekkorára fel tud dagadni a csípés helye – főleg, ha valaki allergiás az ilyesmire... Nos, akik ismernek, tudják, hogy régebben nagyon allergiás voltam (s bizony jártam úgy anno, hogy a kézfejemen lévő csípéstől cipónagyságúra dagadt a kezem... – vicc nélkül, még az orvos is elképedt, mikor meglátta...). Ilyen múlttal – jóllehet az allergiám szerencsére már a múltté (igen, ebből is ki lehet gyógyulni...) – talán érthető, hogy rendkívül kíváncsian vártam a reiki hatását a friss csípéseimen.

Persze reménykedtem, hogy ez esetben a lábujjam (az első idei csípésem helye) nem dagad fel cipónagyságúra, mert úgy igencsak érdekes jelenség lettem volna hazafelé a Balatonról... Hm... Nem volt mit tennem, nekiestem hát a friss csípésemnek reikivel, és... alig pár perc reikizés hatására a csípés okozta égető, szúró fájdalom nyom nélkül elmúlt (nagyon hamar), és (most figyelj!) ezután egyszerűen meg is feledkeztem a csípésről... Kb. egy óra múlva nyugodtam felhúztam a szandálomat, és a világ legtermészetesebb módján élveztem a hazautazást.

Csak másnap jutott eszembe a dolog újra. És a csípésem...??? Hol van?
Ekkor már a nyomát is alig találtam meg. Nem hogy nem dagadt fel egy cseppet sem, de még a helye is alig-alig volt már látható. És... (fontos!) egy pillanatig sem viszketett. (Akinek már viszketett akácsak egy szúnyogcsípése is, tudja, milyen makacs dolog az, és főleg, milyen jó megúszni az ilyesmit teljes egészében viszketés és vakarózás nélkül... Egyetértesz velem? :) ) Így alakult, hogy maximálisan elégedett voltam a reiki hatásával. Ennél hatékonyabban és gyorsabban egy csodadoktor sem szűntethette volna meg ezt a problémát...

A másik idei csípésem története kicsit kellemetlenebb volt az előzőnél. Ekkor a hátamon csípett meg a darázs (vagy méhecske – ki tudja...), egy biztos, belém tört a fullánkja, ráadásul ezt a pólóm alá becsusszanva tette az istenadta röppengő.
A barátnőm, akivel éppen együtt voltam, nyomban a segítségemre sietett (köszönöm!) és kiszabadította a fullánkjavesztett zümit a pólómból és a fullánkot is kihúzta belőlem. Gyorsan bekente egy kis körömvirág krémmel, és azután a reiki következett. Pár percig áramoltattam a reiki energiát, és a helyzet gyorsan javult. A csípés okozta erősen kellemetlen érzés hamar alábbhagyott a reiki hatására (és nyilván a krém is hatott).
Ezúttal egy kis szúnyogcsípésnyi nyoma látszott a csípésemnek kb. két napig, ezidő alatt talán ha egyszer viszketett kicsit. Megint csak ennyivel sikerült megúsznom a dolgot... Végtelenül hálás vagyok a barátnőmnek, aki segített, és a reikinek, ami megint beváltotta a hozzá fűzött reményeimet – köszönöm!

A reiki mindig "kéznél van": bárhol, bármikor áramoltathatjuk. (Akár a strandon is vagy éppen út közben.)

A reiki nagy előnye más módszerekkel szemben:
Semmiféle segédeszközre nincs szükség hozzá, csupán a kezünkre és egy csepp figyelemre – és a reiki megteszi a hatását, enyhíti vagy teljesen meg is szünteti az adott problémát. Mindenképpen segít. Mindig.


0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése